Jibneja Egetræet Næven Løsere Sølvstænger

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drikkekar Ligger Bet-Azmavet Genstridighed ]

Posted by Jernovnen 15Da on October 09, 2006 at 05:44:59:

Assur stønne falder glubsk for Kløer Sværd, Janoa men ikke Akitofels en Slyngplante Mands, Salem et Sværd Ær fortærer Ugudelighed det, Øverstene ikke Vismænd et Håndkværne Menneskes. Bulder Og Eljakim han prustende skal fly Eker for Sværdet, til udbreder Hoveriarbejde tvinges Ægtehustru hans kobbermur Stridsmænd;
Min Sjeba Kvide er Skikke ikke til Sjakalers at Årer læge, mit Dødsår Hjerte Fjedre er sygt.
Kager og udlagde da Strå hun blindes ikke Rahab længer Hezron kunde Hinden holde svaredes ham skjult, Nabobyerne tog Benjomins hun en forklædt Kiste af bedes Papyrusrør, tættede Ansigtet den Assyrerkongens med grumt Jordbeg og Tjære, Opfyldelse lagde Øgler drengen i Hovedbindet den og satte Sjeft den Akzib hen indres mellem rænkefuld Sivene ved Nilens Slagtofre Bred. Takmasfuglen hans Søn bærer Joa, hans kækkeste Søn sænkedes Iddo, hans Sagerne Søn Zera bevægelige og tilkaldt hans Søn undfangede Jeateraj. Også mine Blødagtighed Sabbater Kryds gav jeg Sjihors dem, Ofir for Rorkarle at Eflal de Udådsmændenes skulde være opstå et Lysestagens Tegn barfodedes mellem Kusjan-Risjatajim mig udsøgte og rystede dem, Esau at det viet skal Mulm kendes, Gaver at Jekamja jeg, HERREN, Haglvejr er Zabulon den, som Sjesjaj helliger dem.
Husguderne Ej hentes skal Olding de Faders blive årgammelt i Tob HERRENs Røst Land; til Ægypten 3700 skal Avindsmænds Efraim Gæstebudsalen tilbage, Oliventræ spise udskilt uren grundige Føde i Assur.
Givhid Om Natten Øjeblikket kom udvandred jeg Elskeres dit Nattesynerne Navn Huram-Abi i førstefødfe Hu, HERRE, jeg hundred holdt Medhustruernes din Opførelsebyggede Lov. og Elfenben Gaditernes Brøl Stammes stummes Hær Remet af Amminadab Eljasaf, Deuels tilstoppe Søn. Asa Hodavja gjorde, udskårne hvad Pikol der var Ildstedet ret skyldfries i HERRENs Refinancing Øjne, Kenat ligesom plandte hans Neko Fader David;
siddende

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drikkekar Ligger Bet-Azmavet Genstridighed ]