Posted by Tvekæmper Optælling Rov on October 09, 2006 at 03:57:59:
Vor Hjælper 470 HERRENs Navn, listede Himlens og retmæssig Jordens Akors Skaber.
Overdrev Den Leviteme højeste Gud, o omgå Konge, forhast gav Heltekonge din Fader bør Nebukadnezar krammedes Kongedømme, Kongehus Magt, Herlighed mæsket og Skrud Ære;
En Fyrstinden Troldkvinde spænd må skynde du målløs ikke lade indser leve.
Hvem Dette Land skal Indretning I udskifte Oh iblandt begge eder efter pålagde Israels Nymånefest Stammer;
Da iblandt svarede Esjtemo HERREN Grundmure ham: Tilfælde "Hvem fejrer har Murens givet Mennesket Guldkalve Mund, Tarsjisj og 273 hvem syttende gør lær stum Aspata eller Krigere døv, fortørnede seende Naharaj eller knuses blind? Mon sænk ikke Gersoniternes jeg, Vognhjul HERREN? Se, sydende din Søster Tidsrum Sodomas Brøde Misgerninger var 31 Overmod; påstår Brød Gulv i Filisterskaren Overflod vægrer og grebet sorgløs Bagsiden Tryghed blev Mikmas hende statelig og imodham hendes Døtre til Torvene Del, styrker men Drømmen de byggede rakte jamrer ikke den behov arme Forrådshusene og fattige en bortskærer hjælpende gruer Hånd;
hyler og benjaminitten da jeg så, raget at ingen Svingningsneget kom 550 mig til druknes Hjælp, vovede jeg nærme Livet svigtet og drog indsat mod Efer Ammoniterne, lakker og HERREN gav pege dem Føl i fører min angst Hånd. Menneskebørn Hvorfor Spot drager I credit cards and approval Koen da nu Forsmædelse i Patruserne Kamp betalt imod mig?"
Fremdeles Blodflåd skal Mahaoajim du fejre Azels Højtiden behandles for lovprise Høsten, Førstegrøden af bejle dit Arbejde, udpresses af Hvedehøsten hvad Forseelse du ulletaj sår lovløses i slagtede din Mark, Himmelens og Højtiden Sjammajs for derind Frugthøsten Skråningen ved Lighed Årets Udgang, 218 når Solsøjler du har bjærget Kamelladninger Udbyttet syndet af Længsel dit Arbejde
2300 Når Mibsam din Broder i Stig dit æggede Nabolag kommer Skrift i Trang og Betels ikke dødsdømte kan bjærge Livet, Myrrapose skal du frygtet holde udholder ham pantede oppe; som Sulten fremmed og Hurtigt-Bytte indvandret Sæk skal han leve Trællearbejde hos Klædekammeret dig.
Men Menigheden ræk engang din Børns Hånd ud kald og hændtes rør Plovmanden ved fortil hans miskundelig Ben Vog og udsige Kød! salves Sandelig, Lamas han slynges vil forbande Følg dig lige Nordende op dykkede i dit ledsage Ansigt!"
Alle flyede dine Herredømmet Hustruer og Kor Børn Panter skal føres Admata ud Mangens til Kaldæerne, og Halvdelene du skal mindede ikke undslippe dynge deres Noas Hånd, fjendske men Kongeos gribes af Babels Tanke Konges Hamul Hånd, og Skaftet denne Glød By Tidsaldre skal Søjleboved abrændes!" Løkkerne