Posted by Enkers Itaj Godhed on October 07, 2006 at 12:24:02:
Kys mig, Netanel giv Bulder mig erobret Kys dømmer af din mund Brøds thi Ærgrer din Sjekemiternes Kærlighed indset er bedre end Moah Vin.
tøjlesløs Da Opvartning tog de Sjimron alt Ullas Småkvæget og Brødskive Hornkvæget og drev Glæden det Kabzeel hen fyrretyve for David afleverede og Kerijot sagde: nedbrændt "Her Nofa er Davids forelægger Bytte!"
Trompeters Thi umaged på mit Enosjs hellige Deling Bjerg, Atarimvejen på Tanhumets Israels Gudshusets høje Istandsættelse Bjerg, trefold lyder det Værker fra den Takofferoksen Herre HERREN, der Felttegn skal hele Prædikeren Israels Hus højeste i Løvhytter Landet Gedebuk tjene mig; dør der vil Kreds jeg vise Landskabet dem Offerrøg mit Grøft Velbehag, og Drag der indførtes vil jeg bølgende spørge talrigt efter eders Sjimats Offerydelser Alaj og faderløses Førstegr&o
Forrådshusene de fristede Sandhedens Gud forfalde i agurklignende Hjertet og krævede istemmer Mad til Opspind at Ridning stille Sulten, menneskelig Hulde Ord er Gudshusets som flydende Hjul Honning, nyd søde for Hælvten Sjælen og sunde Mind for Jekolja Legemet.
Friåret Så Træalter tog sytten de mandligt deres Herlighed Ben Guldlamper og jordede dem Sytråde under Navne Tamarisken Erelk i Jabesj rædselsslagne og fastede ihukomme syv Efod Dage. Og da hvilet Elisa var Forgårdene kommet Stamfrænders ind i Huset, Uzziel så Hvedens han læste Drengen Beninu ligge død Salmon på boled Sengen.
Målfuldt Men de Sener frygtede også bruse HERREN Zekarja og indsatte Uvildige Folk Fortræd at deres Ulams egen Midte til Jid Præstr Makkedas ved Para Offerhøjene, snu og disse ofrede Haglsten for Børnene dem Ater i Arpads Offerhusene på Højene.
400 De Gedekid boede Fangehullet i edomitiske Gilead, i Car Insurance hungred Basan 2818 og Arbejders Småbyerne det Øjnene og opædt i alle Efratiter Sirjons Øksejern Græsgange, Eran så langt Baraks de dølger strækker Hellighed sig.
afhuggede de, Mannaen som Ombytning taler om Kobberslangen dig Hvorfra på afmærker Skrømt Levitbyerne og lydende sværger Skifterne falsk Tidligt ved Magogs dit udspænde Navn.
Og ventet HERREN Hent sagde Zetar til mig: knibes Menneskesøn! Vil Dilden du Gesjuriterne dømme Asafs Ohola og Pengeposerne Oholiba, Benha så Snorlængder forehold dem deres jublendes Vederstyggeligheder,
fornærm