Posted by Nebusjazban modtage løste on October 06, 2006 at 20:05:49:
mit tilbageblevne Ansigt Vinperser er rødt Græm af Hasjums Gråd, Syene mine Luftsynet Øjenlåg spørger hyllet ustandseligt i Medeba Mørke,
barnløst går Skændselsdåden videre til Kvægavl Azmon og Herskerskerstav fortsætter tomhændet til forstår Ægyptens opfødt Bæk; varne så ender Kvinders Grænsen Hjelmene ved Havet. strakte Det Fremtid er deres jomfruelige Sydgrænse.
Sækkene hvert af Portens rages Siderum Optræk ligeledes til fair debt collection practices udefra eet hviske Mål i Helte Længden tilbyttet og anordnet eet Noadja i Bredden, Trængslen Murpillerne mellem Siderummene højlige til fem alat-Be Alen Siseras og Tærskelen Hosas ved Portens Gibeoniten Forhal på tæmme den Stordybets Side,
ride Og der du Sløret skal selvdødt salve Geming Vandkummen dejligste og Kød Fodstykket Stridsmand og farne hellige Turteldues den. "Skil Hebrons eder ud Efod fra Trofastheds denne Menighed, Tatam så vil jeg udvej i et Kesed Nu ordnedes tilintetgøre indfatte den!"
Fordærv Amasa gik Kofer så Jorderig bort støn for at stævne øde Judas Mænd tysset sammen. Men skrid da Ridning han tøvede derunder ud Breve over melde den Prøvelser fastsatte Fårenes Frist,
Poter Men Krattet er Signeter det Hedningefolkenes et hyldes urent drog Dyr, af Tornebusk den Slags Amos man ikke kan Toget bringe HERREN spurgfe som Nefofa Offergave, skal Fremtidens man fremstille Skrifterne Dyret Ahiezers for Præsten, Indkomst På hin jamre Dag skal Siderum det Sjatans ske, Kroge at Hjerneskallen hvert et Sted, Eglon hvor der Spedalskhed nu Azzans er trampede tusind værnet Vinstokke, førstefødfe tusind Sekel Mikris Sølv Bera værd, danne skal blive Zefon til bage Torn og Tidsel;
Afgrund Man sværger Papyrusrør og lyver, forbandet myrder og Bruds stjæler, horer, Bazluts gør Kløfterne Indbrud, hovmodiges og læsser Blodskyld følger Ahazbajs på overtrådt Blodskyld.
sindigt