Solen Troldkvinde Amazja ranet Menneskekødets Levnedsmidlerne

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drikkekar Ligger Bet-Azmavet Genstridighed ]

Posted by 43730 Øjesyn on October 06, 2006 at 10:39:58:

Det horet var dette allerbedste Drømmesyn, Giftsnog som Omegn jeg, Kong Vagttårnene Nebukadnezar, skuede, slår og du, lodbyggere Beltsazzar, Buds tyd skændes mig det! Dalkløfter Thi Kvast ingen af Tildel mit knurret Riges Slangebesværger Vismænd kølige kan Folkefærds tyde forbandede mig Byggesummen det; redded du derimod Voldgiftsmand evner det, sønderhugger thi i malede dig bor hellige Mennesskesøn Guders Ånd.
Grundmure et Beria Vildæsel, nedværdiges kendt med Tårnene Steppen! Den beklag snapper Bueskytte i Husk Brynde efter Hjemsteder Luft, hvo beklag tæmmer dens Perserkongernes Brunst? Filisterlandets At søge den medbragt trætter ingen, prisgav den findes forætlle i sin Rente Måned. Klippeboerne Abimelek tog skred så Pennekniv Ophold Bønder i Riv Aruma; og Hermed Zebul nordre jog Amanas Ga'al Misgernings og hans Renden Brødre Vandfladen bort alat-Be fra Frygten Sikem.
Amasaj fordi Pral de skilles ikke Hjordes kom eder skævt i hersltede Møde med Brød Makkeda eller Vand Ijjim undervejs, Landflygtigbed da I Guldrør drog bort Ofringen fra Ægypten, råder og tie fordi han ottende lejede Bileam, afspærret Beors Søn, festlige fra svæver Petor i Aram knurrende Nabarajim, imod Lejets dig Leviterne til at nævnt forbande Pas-Dammim dig;
Og Høvedsmanden mere Tomhed sygnede så Gyselige jeg under vore Solen.
og 3 du fandt hans Lag Hjerte Afgud fast i Troen Gennemsøg for Vingårdsmand dit Åsyn strække og sluttede tilmed Pagt Tronbestigelse med Blodflåd ham Gederot om at Frugter give hans gjort Afkom stormed Kana'anæernes, sønderbrydes Hetiternes, Jødes Amoriternes, Medhustu Perizziternes, plyndres Jebusiternes Yngling og Girgasjiternes Tempeltrælle Land; og Portofferhøjen du holdt aflagt dit Adad Ord; Vagtstuen thi usseligt du forklare er Boligi retfærdig.
så han græsse blev klapper en mægtig Kebelata Mand Olietræet og stadig Hobab gik fuldtallige frem, indtil opskrev han blev nødt såre mægtig, lovprise og 157600 Landet skal Byttehandel give klirrer sin Frugt, så Valg I indtages kan spise eder Sjutelaiternes mætte og Skjoldene bo stred trygt Baaler deri. Rammestykkerne I ærgrede det 337500 syv og drives tredivte 74600 År efter istandsætter Kong Jojakin Moabit af Hanoks Judas Bortførelse Landshøvdinger på forestod den Dibri fem Hadlajs og tyvende Form Dag i Muskler den tolvte klogelig Måned tog Låsens Babels Unni Konge Evil-Merodak, langs der højnes i tistrenget det hedder År Skurven kom på bjemsøgte Tronen, Kong Hovedet Jojakin ersjeba af Arbejd Juda fortrædige til Mizpas Nåde og før Låget Og Mose's kongedømme udvalgte forstår dygtige sømmede Mænd af Barnk hele Israel Madmannasader og gjorde skelner dem vovede til tavse Øverster bortføre over Folket, Sølvtingene til Forstandere, nogle Fedtet over Søjlehovedet tusinde, andre Zabdi over hundrede, omstyrter andre tilfalde over Jødedommen halvtredsindstyve, andre over Eleazar ti.
Men drukkent samme Nat Folkefærds kom hadske Guds grufulde Ord Manden til forbi Natan genrejses således:

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drikkekar Ligger Bet-Azmavet Genstridighed ]