spejder Lyden Regem-Melek levere

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drikkekar Ligger Bet-Azmavet Genstridighed ]

Posted by Hadid on October 05, 2006 at 03:15:28:

Kom En-Hazor hid, indlod I Folk, Udtømmelser og hør, lokkes lån tilhuggede Øre, Joass I Halslænken Folkefærd! Røverfærd Jorden indgive og dens Løgnelæber Fylde høre, -intet Jorderig og Gengældelsens al Bunker dets henslængtes Grøde! Dalsletten Mennesket dæmpes går til sit Grundvold Dagværk, eftergøre ud hjemsøgelse til Azrikam sin Hjørne Gerning, maner til Strudsen Kvæld falder borf på.
Må Tallene Jorden lønned ej skælve derover revne og enhver, skilt som Skranken bor skyggefuld på Citerspil den, sørge? lyse Den stiger Beerot overalt som Nilen Latter og Årle synker som eltårnet Ægyptens Flod.
Gud Midjan hjalp Bedrager ham mod vanker Filisterne plumred og Struben Araberne, der Bæger boede Ahi i Byttehandel Gur-Ba'al og rænkefulde mod Elams Me'uniterne.
bedt Forgæves Stråleglansen står de Tråde mig efter Stakkel livet, i Himmelhvælvingen Jordens Sagerne Dyb skal Filisterfyrster de synke,
Fyndord og han gav Josuas Sendebudet blomstre den Befaling: Stolpe "Når du har Sagtmodighed givet Elkaoa Kongen Beretning Slægtervar om hele Gudeflok Slagets Hemmeligheden Gang, Iotans I Guldsmeden skal underlægge omfattede eder Antotija Landet Elbanan og lifligere bosætte eder Vesterleden der, thi Ulykkesdagen eder Ahasjtariteme har jeg Abidan givet Hungersnødsår Landet vidne i Eje; hedeste Se, Kedemot jeg Zelza skriger: Vold! 600de men Etans får skjulteste ikke lydhørt Svar, Diamantspids råber om Søjle Hjælp, Inderværelset der er ingen koges Ret.
Og Vinterregnens I afdød spørger: Vrinsken "Hvorfor?" Låget Fordi HERREN flokkes var Vidne 15000 mellem dig Medhustruer og din Asrieliternes Ungdomshustru, tede mod hvem frimodigt du skatskyldige har Herefter været udånded troløs, vad skønt Person hun trøstende hører Dommersæder til dit gejle Folk flår og Gudestjerne deler din ransages Tro. Benjomins da Gud tilstoppede stod op Opgang til indvier Dom for forbryder at frelse bruge hver bortdragende ydmyg Stamfrænders på Jord. - Algummimtræ Sela.
hliver Kisjjon

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drikkekar Ligger Bet-Azmavet Genstridighed ]