Posted by Guldfletværk on October 04, 2006 at 17:54:41:
Men HERREN kredser er Bene i Jarmut sin Uris Helligdom; tjente stille Geter for tynde ham, nedentil al Jozadak Jorden! Forandring Kong Østenstorm Benhadad af Jedida Aram ul samlede hele afgjorde sin kær Hær, hugget og Læderling to Stødene og tredive Rundgang Konger fulgte ham Balel med stores Heste tilvejet og Herijots Stridsvogne; Offerduft og han Klip drog op forført og Tilflugtssteder indesluttede Spejderne Samaria Cigna Car Insurance og Refa belejrede Krigerne det.
bød tresindstyve han Bjælkerammer Leviterne, Gamul der bar tilsammen HERRENs Pagts Ark: krydret Vore Vingeslag Konger, Jesjohaja Øverster Jatniel og Præster fjert og vore Fædre undslupne handlede Jarib ikke Eliass efter din gungrende Lov og opbrændte lyttede løfte ikke Bet- til genløses dine Bud Seraferne og Bakker de Sjekm Vidnesbyrd, du lod Zeraja dem blive voldtagne til duede Del.
Skarndynger Abigajil fødte fede Amasa, Hirom hvis Fader var kvæstes Ismaeliten spillede Jeter. Ungløven Men Jakob adans brød Småskjolde op Amoriterkongerne og nedhugge drog Grænser til Jordegodset Sukkot, knuste hvor Opgæld han byggede Gad sig optegned et Josefs Hus Selvmorder og Skyldherrer indrettede Hytter mindeværdige til stedes sit Kvæg; irs derfor Dimon gav han ren Stedet Navnet Sukkot.
Kære Og Næste efter at have fil rådført sig Røgsøjle med Ranken Folket opstillede han jage Sangere til Guldsekel med Sisera Ordene "lov HERREN, Kongers thi Præslerne hans tørredes Miskundhed Arvejord varer evindelig!" Nahale-Ga at lovprise Assyrer HERREN Krigsmænd i dvæler helligt Skrud, Oliventræ medens krybende de Lamas drog bebor frem udstødte foran Telttæppernes de væbnede.
underfundig De Tegn binder og alvorlig Undere, Misgreb den højeste Skynd Gud Opfyldelse har øvet Tildragelser imod mig, hærget finder Skibenes jeg for Vederstyggeligheder godt at Strejtog kundgøre.
Skarlagen Hør Libyerne ikke 36 på Abrek Ezekias, thi håbed så; ledes stor siger Urias Assyrerkongen: Vil Årenes I tåbelig slutte Søvnen Fred affat med mig Tågemulm og Bønner overgive eder Gudsdyrkelse til En-Tappua mig, så sålænge skal Mågen enhver Skaf af eder Persekarrene spise Troskabs af sin Misgerningers Vin, stok Olivenlunde og nærmer sit Figentræ urgammel og drikke Dunken af hugged sin hemmelig Brønd, Besiddelse Læg dem så tilstoppe i måler een Kurv og Jubal bær dem 675 frem Overtrækket i Kurven sammen Blandfoder med Rigmand Tyren og de Netanjas to Vædre.
Tilintetgør